Analýzy a měření webu

Měření je ideálním prostředkem pro získání dat ke zlepšování webu. Jak z něj ale získat opravdu užitečné informace a pochopit je tak, abychom ze získaných dat mohli dojít k nějakým závěrům?

6 informací o měření, co vás možná překvapí

  • Kampaň, přes kterou nebyla podle měření provedena konverze, mohla vydělat
  • Snižování konverzního poměru nemusí znamenat něco negativního
  • Zvyšování míry odchodů ze stránky může být v pořádku
  • Délka návštěvy, pokud navštívíte jen jednu stránku, je 0 sekund
  • Data získaná z Google Analytics jsou podměřená (platí o všech měřících nástrojích)
  • Data z Google Analytics se neshodují s daty z AdWords

Používejte Google Analytics dobře

  • Základem je správná implementace a nastavení měření
  • Je potřeba znát a pochopit terminologii
  • Je potřeba chápat, jak měření funguje

Pomůžeme vám

  • Naučíme vás pracovat s Google Analytics
  • Vyhodnotíme fungování vašeho webu

Měření není jen Google Analytics

Při analyzování webu nepoužíváme jen Google Analytics. K dispozici jsou další nástroje, které používáme pro informace, které právě GA nenabízí. Jedná se o nástroje sledující činnost uživatele na konkrétní stránce (tzv. heatmapy) nebo nástroje na zjišťování pozic ve vyhledavačích. 

8 let zkušeností

20 funkčních modulů

300 spokojených zákazníků

500 aktivních projektů

Kde nás najdete

Sídlo a provozovna

Větrná 874
672 01 Moravský Krumlov

Napište nám