Správa obsahu

Kvůli obsahu přicházejí návštěvníci. Významně se podílí na tom, jak bude web úspěšný. Má jej většina webů, ale jen málo z nich má obsah, který návštěvníky zaujme a přesvědčí je k objednávce nebo vyplnění formuláře.

K čemu je vysoká návštěvnost získaná kampaněmi, zbožovými vyhledavači a dalšími metodami, pokud příchozího návštěvníka nepřesvědčíme, aby svůj nákup provedl právě u vás. Pro návštěvníka není nic snazšího, než z nezajímavého webu odejít, třeba přímo ke konkurenci.

Co nepodcenit?

První dojem

Aby byl první dojem pozitivní, máte jen několik sekund na to, jak návštěvníka zaujmout. Co během tak krátké chvíle návštěvník vidí? Barvy webu, rozložení prvků nebo strukturu obsahu. Nic dalšího. O to se musí postarat návrh webu. Ovšem vzhled by měl doplňovat to hlavní a to je obsah. Pouze kvůli hezké grafice na webu se z návštěvníků nestávají zákazníci.

Co je dobré vědět

Bannerová slepota je podvědomé ignorování bannerů včetně informací, které obsahují. Týká se i o grafickou reklamu, o jejíž obsah má uživatel zájem. Projevuje se např. obecně výrazně nižší proklikovostí bannerových kampaní oproti textové. Tedy upoutání pozornosti za pomoci bannerů nemusí vždy fungovat.

Druhý dojem

Pokud není návštěvník odrazen hned po vstupu na web, pak se začíná seznamovat s ovládáním a samotným obsahem. Při čtení textů záleží jak na formě, tak na obsahu.

Vůbec základem je technické zpracování, tedy aby se text dobře četl. Příliš dlouhé řádky, malé písmo nebo malý barevný kontrast písma a pozadí mohou od čtení velmi rychle odradit. Splněním všech požadavků až po tento, se web dostává do bodu nula. Teď má všechny předpoklady pro to, aby mohl zaujmout svým obsahem. Nic víc, nic míň.

A nyní samotný obsah. Vše předchozí byla nutná podmínka k tomu, aby se zákazník dostal k textu. V tuto chvíli obsah rozhoduje o tom, zda zákazník splní některý z vašich cílů. Jestli se povede zaujmout a vyvolat ty správné emoce návštěvníka.

Obsah je tedy to, co rozhoduje o úspěšnosti webu. Všechno ostatní může obsah o něco pozvednout nebo jej udělat zbytečným.

Dlouhodobé vnímání webu

Aby se uživatel vracel na web, budou jeho požadavky zase trochu odlišnější. I když bude web dobře vypadat a bude se příjemně ovládat, nebudou na něj návštěvníci opakovaně chodit, pokud jim nebude nabízet pro ně zajímavý obsah. Je tedy potřeba web aktualizovat.

Co může přinést kvalitní obsah?

  • Zvýšení obratu
  • Zvýšení návštěvnosti
  • Zlepšení pozic ve vyhledavačích
  • Zvýšení počtu opakovaných návštěv
  • Zlepšení výkonu PPC kampaní
  • Zlepší celkové fungování webu

Jak vám pomůžeme s obsahem?

Ideální vstupní metodou je analýza klíčových slov. Na jejím základě je možné sestavit strukturu navigace na webu. Tímto procesem získáme také témata, která uživatelé hledají a o kterých by bylo vhodné psát.

Další možností je analýza již existujících textů na webu a dodání doporučení, která povedou ke zkvalitnění obsahu.

Texty můžeme také psát nebo upravovat stávající a dodat jim vhodnou stylovou a grafickou podobu.

více jak 9 let zkušeností

přes 20 funkčních modulů

staráme se o300 spokojených zákazníků

aktuálně přes 500 aktivních projektů

Kde nás najdete

Sídlo a provozovna

Větrná 874
672 01 Moravský Krumlov

Napište nám