Zvyšování návštěvnosti

Úspěšnost webu (internetového obchodu nebo webové prezentace) je měřena množstvím splněných cílů. Pro e-shop je to třeba odeslání objednávky, registrace pro odběr novinek, pro web odeslání kontaktního formuláře nebo stažení katalogu.

Aby bylo množství splněných cílů co největší, je potřeba:

  1. Přivést na web co nejvíce návštěvníků
  2. Tito návštěvníci musí mít zájem o vaše produkty nebo služby

Přivedeme-li velké množství návštěvníků, kteří však nebudou mít o náš obsah zájem, tito návštěvníci budou z webu odcházet a vynaložení úsilí na jejich získání bude zbytečné.

Možné způsoby získání návštěvníků

  • SEO
  • PPC
  • E-mail maketing
  • Linkbuilding
  • Zbožové vyhledavače
  • Sociální sítě
  • Offline reklama

Které metody jsou pro vás teď vhodné?

Poraďte se s námi o vhodných způsobech propagace webu. Na základě našich dlouholetých zkušeností a odborných znalostí vám doporučíme nejvhodnější metody a společně vybereme ty, které by se vám aktuálně hodily.

8 let zkušeností

20 funkčních modulů

300 spokojených zákazníků

500 aktivních projektů

Kde nás najdete

Sídlo a provozovna

Větrná 874
672 01 Moravský Krumlov

Napište nám